Bytový specialista a správce plateb v projektu GaBL
Pracoviště: Garantované bydlení Liberec, 1. máje 863/9 (kancelář + terén na území Liberecka a Jablonecka)
Pracovní doba: běžná (pružná)
Pracovní úvazek: Zkrácený (kombinovaná pozice bytového specialisty 0,5 a správce plateb 0,3)
Minimální stupeň vzdělání: Střední vzdělání s maturitou
Pracovní poměr od: 1. 1. 2026
Nástupní plat: 34 000 - 36 500 Kč
Trvání: Na dobu určitou (trvání projektu, možnost prodloužení)
Náplň práce bytového specialisty:
- Řízení a koordinace aktivit spojených se správou bytů zapojených do projektu
- Udržování pozitivních vztahů s majiteli bytů a komunikace s nimi
- Spoluvytváření strategie pro získávání bytů
- Kontrola administrativy spojené s nájemním bydlením
- Facilitace sousedských vztahů
- Podpora a kontrola zabydlených domácností v oblasti užívání bytu
Náplň práce správce plateb:
- Evidence úhrad nájemného a dalších služeb souvisejících s bydlením
- Monitoring rizik v úhradě nájmů
- Kompletní správa a reporting výdajů spojených s přímou podporou klientů projektu
- Přímá komunikace se zabydlenými domácnostmi v rámci správy plateb
Požadavky na pracovníka:
- Vzdělání minimálně ÚS s maturitou
- Zkušenost s bytovou problematikou (životní zkušenosti, vlastní nájem, SVJ)
- Asertivní vyjednávací a mediační schopnosti
- Časovou flexibilitu, operativnost a schopnost být v pohybu
- Schopnost práce v týmu včetně jeho spoluřízení
- Ambice a chuť seberealizace
- Znalost práce na PC, Excel na středně pokročilé úrovni
- Pečlivost a důslednost při zpracovávání finančních pohybů
- Sociální cítění a povědomí o bytové nouzi
- Empatický a autentický přístup
- Všeobecný přehled a povědomí o sociální oblasti
- Povědomí o principech Housing First
- Trestní bezúhonnost
- Komunikační schopnosti
- Ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- Zajímavou práci v nově se rozvíjejícím oboru (sociální bydlení)
- Možnost seberealizace v novém projektu
- Odbornou a metodickou podporu
- Další vzdělávání v oboru, praxe, stáže
- Smysluplnou, zajímavou a různorodou práci v profesionálním a přátelském týmu
- Nadstandardní nástupní plat
- Služební notebook a mobilní telefon
- 30 dní dovolené
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na e-mail: finance@opsnavrat.cz.
Kontaktní osoba: Monika Čepelková, 602 754 537.