Bytový specialista a správce plateb v projektu GaBL

Pracoviště: Garantované bydlení Liberec, 1. máje 863/9 (kancelář + terén na území Liberecka a Jablonecka)

Pracovní doba: běžná (pružná)

Pracovní úvazek: Zkrácený (kombinovaná pozice bytového specialisty 0,5 a správce plateb 0,3)

Minimální stupeň vzdělání: Střední vzdělání s maturitou

Pracovní poměr od: 1. 1. 2026

Nástupní plat: 34 000 - 36 500 Kč

Trvání: Na dobu určitou (trvání projektu, možnost prodloužení)

Náplň práce bytového specialisty:

  • Řízení a koordinace aktivit spojených se správou bytů zapojených do projektu
  • Udržování pozitivních vztahů s majiteli bytů a komunikace s nimi
  • Spoluvytváření strategie pro získávání bytů
  • Kontrola administrativy spojené s nájemním bydlením
  • Facilitace sousedských vztahů
  • Podpora a kontrola zabydlených domácností v oblasti užívání bytu

Náplň práce správce plateb:

  • Evidence úhrad nájemného a dalších služeb souvisejících s bydlením
  • Monitoring rizik v úhradě nájmů
  • Kompletní správa a reporting výdajů spojených s přímou podporou klientů projektu
  • Přímá komunikace se zabydlenými domácnostmi v rámci správy plateb

Požadavky na pracovníka:

  • Vzdělání minimálně ÚS s maturitou
  • Zkušenost s bytovou problematikou (životní zkušenosti, vlastní nájem, SVJ)
  • Asertivní vyjednávací a mediační schopnosti
  • Časovou flexibilitu, operativnost a schopnost být v pohybu
  • Schopnost práce v týmu včetně jeho spoluřízení
  • Ambice a chuť seberealizace
  • Znalost práce na PC, Excel na středně pokročilé úrovni
  • Pečlivost a důslednost při zpracovávání finančních pohybů
  • Sociální cítění a povědomí o bytové nouzi
  • Empatický a autentický přístup
  • Všeobecný přehled a povědomí o sociální oblasti
  • Povědomí o principech Housing First 
  • Trestní bezúhonnost
  • Komunikační schopnosti
  • Ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • Zajímavou práci v nově se rozvíjejícím oboru (sociální bydlení)
  • Možnost seberealizace v novém projektu
  • Odbornou a metodickou podporu
  • Další vzdělávání v oboru, praxe, stáže
  • Smysluplnou, zajímavou a různorodou práci v profesionálním a přátelském týmu
  • Nadstandardní nástupní plat
  • Služební notebook a mobilní telefon
  • 30 dní dovolené

Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na e-mail: finance@opsnavrat.cz.

Kontaktní osoba: Monika Čepelková, 602 754 537.